بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ

سبک زندگی

اگر شما صاحب یک کافی شاپ هستید ضروری است که بتوانید مشتریان را از کافه های دیگر به کافه خود سوق دهید. البته باریستا، طعم کاپوچینو و یا چای و
دمنوش کافه ی شما برای جذب مشتری مهم است اما نگاه و احساس دکوراسیون کافه شما بسیار مهم است که مشتریان را در نگاه اول به داخل کافه بکشاند.

با در نظر گرفتن این موضوع برخی از راهنمایی های مفید مربوط به طراحی دکوراسیون کافی شاپ برای جذب مشتری می تواند کارآمد تر از طعم و عطر قهوه باشد.

با توجه به رنگ قهوه ای قهوه، رگه های کرم، غنی و عمیق قهوه ای مناسب فضای داخلی کافی شاپ می باشد.با این حال اگر کافه شما در یک خیابان با نور طبیعی کمی قرار داشته باشد داشتن رنگ های تاریک در دیزاین کافه فضا را کوچکتر از آنچه در واقعیت است نشان میدهد. به همین دلیل بهتر است از رنگ های قهوه ای روشن و در کل رنگ های روشن تر استفاده کنید.

منوی دیواری

در مصرف کاغذ صرفه جویی کنید!

منوی کافی شاپ خود را بر روی تخته سیاه یا نمونه های مشابه نمایش دهید. این نه تنها نشان دهنده یک فرهنگ در کافی شاپ ما می باشد بلکه به مشتریان نشان میدهد که کافی شاپ شما با داشتن سیاست بدون کاغذ منوها، پایداری خود را در اولویت قرار میدهد.

زیبایی ظاهر تخته سیاه کافه شما میتواند افزایش یابد اگر شما لامپ هایی از سقف آویزان کنید یا از لامپ های سبک مینیمال استفاده کنید.

تحقیقات نشان داده است که مصرف کنندگان بدنبال محصولات سبز هستند. در کل اقداماتی که اتلاف انرژی و ایجاد زباله را کاهش می دهد میتواند منجر به کاهش هزینه و افزایش سود کافه شما شود.

بیشتر بخوانید:  ترفندی ساده برای خرد کردن پیاز

مبلمان چوبی سفید

بعنوان صاحب کافی شاپ احتمالا شاهد الگوهای زیبایی شیر می باشید زمانی که آن را با قهوه مخلوط میکنید. رنگ های سفید و قهوه ای با هم از نظر پالت رنگی مکمل هستند.بنابراین با استفاده از مبلمان چوبی کافه به منظور همخوانی با دیوارهای کافه می توانید این پتانسیل را افزایش دهید.

رنگهای سفید و شیری در کنار رنگ قهوه ای در طراحی دکوراسیون کافه یک ترکیب بی نظیر خواهد بود.

مقالات مشابه

, ,
نوشتهٔ پیشین
پیشگیری از آکنه با مواد غذایی
نوشتهٔ بعدی
کیک هل و وانیل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.