بهترین روش فریز کردن برگ مو که رنگ آن تغییر نکند!

سبک زندگی
بدون دیدگاه
شاید خیلی از شما راههای مختلفی را برای فریز کردن برگ مو امتحان کرده باشید. ولی در نهایت با تغییر رنگ دادن برگ مو مواجه شده اید. بهترین روش فریز کردن برگ مو که رنگ آن تغییر نکند داخل بطری نوشابه است…

بهترین روش فریز کردن برگ مو که رنگ آن تغییر نکند داخل بطری نوشابه است

برگ این درخت، ضدعفونی کننده سیستم گوارش است و تحقیقات نشان داده اند که ضماد آن سردردهای میگرنی را برطرف می کند. یکی دیگر از ویژگی های آن قابض بودن است و برای رفع اسهال، استفراغ و اختلالات گردش خون در بلوغ و یائسگی توصیه می شود. نتایج برخی تحقیقات نشان داده دم کرده آن در رفع اختلالات یائسگی، رفع بی نظمی دستگاه وریدی و بواسیر تاثیرگذار است.

نگهداری برگ مو در فریزر بدون تغییر رنگ

شاید خیلی از شما راههای مختلفی را برای فریز کردن برگ مو امتحان کرده باشید. ولی در نهایت با تغییر رنگ دادن برگ مو مواجه شده اید. البته این راه فریز کردن برای کسانی که در ایران هستند مناسب است. چون دوستانی که در خارج از کشور هستند هیچ مشکلی ندارند بهترین نوع برگ مو های عربی در تمامی مارکتها همه وقت سال موجود است.

اما اگر دوست دارید این راه را امتحان کنید کافیست برگ مو را کاملا بشویید و درون سبد بریزید تا آب آن کاملا برود سپس یک بطری نوشابه خانواده خالی را که شسته و خشک کرده اید را آورده چندتا برگ را روی هم بگذارید و باریک لول کنید سپس به آرامی داخل بطری بیندازید و تا پر شدن بطری ادامه دهید سپس درب آن را محکم ببندید و در فریزر بگذارید.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه دلمه ماکارونی

از این طریق می توانید برگ را بدون تغییر رنگ تا یک سال نگهداری کنید در نهایت موقعی که به برگ ها نیاز داشتید کافیست با چاقو پلاستیک را بریده تا درب آن گشاد شده و به راحتی و بدون هیچ دردسری برگ را بیرون بیاورید. امیدوارم از این طرح ساده و جالب لذت ببرید و هر موقع سال که دوست داشتید دلمه درست کنید.

مقالات مشابه

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
با معجزات سرکه آشنا شویم
نوشتهٔ بعدی
ترفندهایی برای از بین بردن بوی نامطبوع فرش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.