سوسیس بندری

آشپزی
بدون دیدگاه

سوسیس بندری همانطور که از نامش بر می آید یکی از غذاهای خوشمزه و تند جنوب کشور است. جالب است بدانید سوسیس بندری به عنوان یکی از محبوب ترین ساندویچ ها در کل کشور است و به خاطر طعم خوب و قیمت مناسبش طرفداران بسیار زیادی دارد. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۴ نفر سوسیس بندری تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه سوسیس بندری در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم

سوسیس ۶ عدد
پیاز ۲ عدد
سیب زمینی ۲ عدد
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه به میزان لازم
روغن مایع به میزان لازم
نمک به میزان لازم

طرز تهیه

توجه داشته باشید که اضافه کردن سیب زمینی به سوسیس بندری اختیاری است و شما در صورت تمایل می توانید سیب زمینی را از این دستور حذف نمایید. در صورتی که می خواهید سوسیس بندری را با سیب زمینی تهیه کنید ابتدا سیب زمینی ها را آبپز کنید.

توجه داشته باشید که سیب زمینی نباید خیلی زیاد پخته شود تا هنگام مخلوط کردن با دیگر مواد له نشود. پس از اینکه سیب زمینی ها آماده شد آنها را به همراه سوسیس ها به صورت مکعبی خرد می کنیم. در مرحله بعد یک تابه روی حرارت قرار می دهیم.

پیاز ها را به طور متوسط که نه خیلی ریز باشند و نه خیلی درشت خرد می کنیم و به همراه مقداری روغن داخل تابه می ریزیم. کمی پیاز را تفت می دهیم تا نرم شود. پس از اینکه پیاز نرم شدند سیب زمینی و سوسیس را به تابه اضافه می کنیم.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه خورش کنگر

در مرحله پایانی نمک ، فلفل سیاه و رب! گوجه فرنگی را به دیگر مواد اضافه می کنیم. مواد را خوب مخلوط! می کنیم تا رب گوجه فرنگی به تمام مواد برسد. پس! از اینکه سوسیس بندری آماده شد! آنرا به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو می کنیم.

نکات تهیه سوسیس بندری

اضافه کردن مواد دیگر
دستور بالا به عنوان ساده ترین نوع سوسیس بندری! محسوب می شود. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید! سوسیس بندری را به طور ویژه تری تهیه نمایید. از جمله! موادی که می توانند این غذا را خوشمزه تر کنند می توان! به فلفل دلمه ای ، قارچ ، پنیر پیتزا و … اشاره کرد.

مقالات مشابه

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
خورشت خلال
نوشتهٔ بعدی
میگو کبابی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.