اصول مهم برای تولید تن ماهی

وبلاگ
بدون دیدگاه

تن ماهی یکی از مفید ترین غذاها در دسته ی ماهی های دریایی می باشد که این ماهی محبوب تجارت بزرگی را به وجود آورده است.از دلایل محبوبیت تن ماهی استفاده و استقبال انسان ها از تن ماهی است. این دلایل سبب شده که تن ماهی تجارت بزرگی را در سراسر دنیا به وجود بیاورد که در این مقاله ما اصول مهم برای تولید تن ماهی را با شما در میان خواهیم گذاشت تا اگر وارد چنین بیزینس و تجارتی شدید با ناکافی بودن اطلاعات و در نتیجه شکست رو به رو نشوید.همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانی به سایت برکه فود مراجعه کنید.

نکات مهم برای تولید تن ماهی

 

تولید تن ماهی یک فرآیند تخصصی و چند مرحله ای است که نیازمند به دانستن اطلاعات کامل در این موضوع می باشد.این عوامل به بهره وری بالا و حفظ محیط زیست دریاها کمک فراوانی بکند.در ادامه مطلب اصول مهم برای تولید تن ماهی را به شما خواهیم گفت.

انتخاب مکان مناسب:

مکان مورد نظر برای تولید ماهی بایستی شرایط مناسبی را از جمله شوری آب و دما را کنترل کند و برای انواع ماهی ها باید سازگار باشد. رعایت این مسئله الزامی است. همچنین جریان آب مناسب برای تغذیه و اکسیژن ماهی ها نیز بسیار ضروری است.

اصول مهم برای تولید تن ماهی - برکه فودانتخاب گونه مناسب:

در رابطه با اصول مهم برای تولید تن ماهی، انتخاب ماهی بایستی وابسته به شرایط محیطی منطقه باشد به این صورت مه با محیط مورد نظر سازگار باشد.همین دلیل سبب می شود که ازین طریق نیاز بازار تامین شود.

بیشتر بخوانید:  اخذ نمایندگی کنسرو تن ماهی ارزان قیمت

نکات دیگری که باید به آن ها توجه کرد برای انتخاب گونه ماهی مناسب عبارتند از رشد سریع ماهی، نرخ تبدیل غذا به گوشت در مدت زمان کوتاه و مقاومت در برابر بیماری ها. این موارد باعث انتخاب مناسب در انتخاب و پرورش ماهی می باشد.

پرورش و نگهداری مناسب:

از دیگر اصول مهم برای تولید تن ماهی، مدیریت کیفیت آب و PH آب از مواردی است که باید به آن توجه کرد. اکسیژن و نیترات در آب باعث جلوگیری از مشکلات بهداشتی می شود و برای رشد نیز نکته ای مهم است.

مرحله به مرحله در پرورش تن ماهی باید غذاهایی با ارزش بالا به ماهی داده شود و همچنین غذای متناسب با رشد آن مرحله ی ماهی داده بشود.

نکته ی دیگر در اصول مهم برای تولید تن ماهی، پیشگیری و کنترل انواع بیماری هایی که ممکن است رخ بدهد. راه های کنترل بیماری مانند تمیز نگه داشتن تاسیسات، واکسیناسیون به موقع و مدیریت در بهداشت ماهیان است.

مدیریت زمان تولید:

با توجه به نیاز بازار و تغیراتی که در طول سال و بعضی فصل ها اتفاق می افتد باید تولید تن ماهی را کنترل کرد و بهینه بهره برداری کرد.

سعی کنید زمان مناسب و خاصی را برای تولید و برداشت در اول و اخر فصول داشته باشید.

اصول مهم برای تولید تن ماهی + مهم ترین نکاتحفظ تنوع ژنتیکی:

همچنین در اصول مهم برای تولید تن ماهی، انتخاب و مدیریت ژن های برتر برای پرورش و تولید تن ماهی با صفات عالی بسیار مطلوب است به شرطی که تنوع ژنتیکی از دست نرود.

از ورود گونه های خارجی که ممکن است با گونه های داخلی ما ترکیب بشوند و بلعکس که احتما تداخل آن ها وجود دارد به شدت باید جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی تن ماهی با روغن زیتون

محافظت از محیط زیست:

از دیگر اصول مهم برای تولید تن ماهی، استفاده ی متداوم از منابع دریایی باید به گونه ای باشد که پایداری این منابع حفظ شود. از منابع بیش از حد استفاده نشود به نحوی که از نظر اجتماعی و اقتصادی نیز مشکلاتی را به وجود نیاورد. مشکلتی مانند افزایش آلودگی محیطی، تخریب مرجان ها و تغییرات اقلیمی که ممکن است پیش بیاید.

مطلب پیشنهادی: تولید عمده تن ماهی

تحقیق و توسعه:

درباره ی اصول مهم برای تولید تن ماهی، بایستی از فناوری های نوین و پیشرفته ی روز در تغذیه، پرورش و کنترل تن ماهی استفاده کرد. همچنین باید در زمینه ی ژنتیکی و بهبود روش های تولید نیز تحقیقاتی را انجام داد تا بهترین برداشت را داشته باشیم.

بهره وری اقتصادی:

آخرین نکته در اصول مهم برای تولید تن ماهی این است که، برای تولید و بازاریابی تن ماهی باید برنامه ریزی دقیق و مشخصی انجام شود به منظور بهره وری اقتصادی و رونق بخشیدن به کسب و کار. پس به زبان عامیانه تر نتیجه می گیریم که اول باید به فکر فروش باشیم دوم به فکر تولید.

قیمت گذاری تن ماهی نیز باید مناسب باشد تا برای تولید کننده و مصرف کننده بهره وری داشته باشد و طرفین راضی باشند.

تماس با برکه فود

در این مقاله درباره اصول مهم برای تولید تن ماهی و مزایای آن در قبال مشتری صحبت کردیم.

شرکت هایی مانند برکه فود هستند که از این سبک از فروش برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. مواد غذایی را با قیمتی بسیار پایین و مناسب حال مشتریان در بازار عرضه کنند.

بیشتر بخوانید:  تن ماهی برای رفلاکس معده

آدرس کارخانه برکه فود:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

آدرس دفتر فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

۰۶۱۳۲۹۲۲۰۹۸

قیمت روز تن ماهی

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
فرآوری تن ماهی با بهترین کیفیت
نوشتهٔ بعدی
خرید تن ماهی سالم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست