تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت

وبلاگ
بدون دیدگاه

 

تن ماهی را می توان یکی از محبوب ترین انواع ماهی ها در سراسر دنیا دانست. این ماهی خوشمزه و با کیفیت دارای خواص بی شماری نیز هست و از منابع اصلی پروتئین حیوانی به شمار می رود. تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت در سراسر دنیا باعث به وجود آمدن یک تجارت و بیزینس بزرگ شده است که افراد سودجو نیز از آن بی بهره نمانده اند. شما می توانید با مراجعه به سایت برکه فود از اطلاعات لازم درباره ی خرید و فروش تن ماهی و دیگر موارد آگاه شوید. در ادامه ی مطلب به چگونگی تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت در بازار ها صحبت خواهیم کرد.

تولید عمده تن ماهی با کیفیت

تن ماهی به دلیل داشتن طرفداران زیاد باعث تجارت های بزرگی شده است و حتی در بعضی کشورها به تجارت اصلی آن کشور تبدیل شده است. در تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت عده ای افراد سودجو به خاطر سود بیشتر و از بین بردن دیگر رقبا دست به کارهای غیراخلاقی می زنند. این افراد سودجو با تولید تن ماهی های بی کیفیت و کاهش قیمت این محصول علاوه بر سود زیاد و به هم زدن نظم بازار باعث مسمومیت های غذایی نیز می شوند که جان بعضی افراد را به خطر می اندازند.از نکات مهم در تولید تن ماهی سالم داشتن پروانه ی سلامت و بهداشت است.در ادامه درباره ی تولید تن ماهی عمده با کیفیت بیشتر توضیح می دهیم.

تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت - برکه فودانتخاب مکان مناسب:

تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت انتخاب مکانی که بتوان تن ماهی را در آن پرورش داد بسیار مهم است. مکان مناسب باید دارای آب و هوای مناسب و شرایط آبی مناسب باشد.تن ماهی نیازمند به آب شیرین با کیفیت است.

انتخاب گونه ی تن ماهی:

تن ماهی ها انواع مختلفی دارند اما بایستی بنا به شرایط، گونه ی مورد نظر خود را انتخاب کنیم. برای پرورش تن ماهی با کیفیت می توان از گونه تن ماهی های زرد و تن ماهی آبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  دریافت نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی در شیراز

مدیریت استخرها:

در تولید عمده تن ماهی با کیفیت، بایستی استخرها طوری طراحی و مدیریت شوند که به تامین تغذیه،ph آب، دما و اکسیژن ماهی ها اهمیت داده شود.

تغذیه مناسب:

تن ماهی ها نیاز به تغذیه ی مناسب دارند تا به رشد، تکثیر و بالغ شدن کامل برسند. تغدیه ی آن ها شامل پروتئین ها، چربی ها، ویتامین ها و مواد معدنی مغذی می باشد که به رشد آن ها کمک می کند.

مدیریت بیماری ها:

به دلیل بسته بودن فضای استخر های پرورش تن ماهی بیماری می تواند به سرعت بین تمام ماهی ها شیوع و گسترش پیدا کند. لذا بایستی مدیریت بهداشت محیطی و پیشگیری از بیماری ها را در دستور کار خود قرار داد.

کنترل محیط:

مدیریت محیط پرورش تن ماهی و کنترل کردن مواردی مانند دما، نور، اکسیژن و دیگر عوامل محیطی تاثیر زیادی در پرورش تن ماهی با کیفیت دارند.

سفارش عمده تن ماهی های شرکتی

تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت + نکات مهمبررسی و توسعه بازار:

قبل از تولید تن ماهی باید بازار را به صورت تخصصی بررسی کرد. تعیین نیاز های مصرف کنندگان،تحلیل اقتصادی بازار و توان رقابتی در بازار از موارد مهمی است که قبل از شروع تولید تن ماهی باید به آن توجه کرد.

پایداری محیطی:

حفظ محیط زیست و پایداری آن در پرورش تن ماهی از مواردی است که حتما بایستی مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از منابع پایدار و مدیریت منابعی از جمله کارهایی است که می توان انجام داد.

کنترل کیفیت و ایمنی محصول:

به یاد داشته باشید در تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت، تن ماهی باید با کیفیت و بدون هیچگونه آلاینده ی مضری باشد.برای اطمینان استفاده از استاندارد های بهداشتی محصول و کنترل کیفیت آن در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:  گرفتن نمایندگی تن ماهی در ایلام

مدیریت مالی:

در تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت، توجه به مدیریت مالی کسب و کار و تولید تن ماهی بسیار مهم است. باید به هزینه ها، سودآوری و درآمد بیزینس توجه لازم را کرد.

با رعایت این نکات و مدیریت به شیوه ی دقیق و درست می توانید تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت را تضمین کنید. به یاد داشته باشید همکاری با متخصصان در این زمینه می توانید به بهبود کسب و کار شما کمک کند.

مطلب پیشنهادی: سفارش تن ماهی عمده برای فروش

 

 

فروش عمده تن ماهی با کیفیت

برای فروش تن ماهی عمده تن ماهی با کیفیت شما ابتدا نیاز به تولید تن ماهی با کیفیت و درجه یک دارید. سپس یادگیری مراحل توضیع تن ماهی در بازار. در ادامه نکاتی که برای فروش عمده تن ماهی لازم است بدانید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت + نکات اصلیتهیه تن ماهی با کیفیت:

شما می توانید ماهی را خودتان پرورش دهید و از کیفیت آن مطمئن باشید یا این که می توانید از فروشندگان یا پرورش دهندگان معتبر و قابل اطمینان تن ماهی را تهیه کنید.

مجوز ها و مقررات:

بررسی و اطمینان از رعایت تمامی مقررات بهداشتی، محیطی و قانونی مرتبط با صنعت آبزی پروری مهم است. پس حتما مجوز های مربوطه را برای خود تهیه کنید.

ایجاد زیر ساخت های لازم:

بایستی زیر ساخت های لازم برای نگهداری و حمل و نقل تن ماهی ها را ایجاد کنیم. این موارد می تواند شامل انبارها، سیستم های خنک کننده، وسایل نقلیه ی حمل و نقل و سیستم های بسته بندی شود.

تعیین بازار هدف:

شناسایی و شناخت بازار هدف برای فروش تن ماهی نیز نکته ای مهم است. بررسی نیاز های رقبا، میزان مصرف بازار و تقاضای بازارهای بین المللی و داخلی را باید زیر نظر داشت.

بیشتر بخوانید:  خرید کنسرو تن ماهی ارزان

تبلیغات و بازاریابی:

در فروش عمده تن ماهی با کیفیت، باید کارهای تبلیغاتی و استراتژی های بازاریابی که منجر به فروش بیشتر می شود را شروع کرد. این تبلیغات می تواند به صورت آنلاین، آفلاین، حضور در نمایشگاه ها و رویداد های مرتبط با آبزی پروری باشد.

بیشتر بخوانید: تشخیص تن ماهی بی کیفیت

تعیین قیمت مناسب:

در تعیین قیمت تن ماهی باید به هزینه های تولید، بازار و تقاضا توجه کرد. همچنین تخفیفات و پیشنهادات ویژه می توان تاثیر مثبتی در فروش داشته باشد.

ارزیابی و بهبود مداوم:

به مرور زمان عملکرد کسب و کار و بیزینس را ارزیابی کنید و تغییرات لازم را ایجاد کنید. بهبود عملکر در کسب و کار شما می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

در فروش عمده تن ماهی با کیفیت، شما باید به عنوان یک فرد مطمئن و قابل اعتماد شناخته شوید و ارتباطات لازم را با همکاران و مشتریان خود داشته باشید.همچنین رقابت بازار را بررسی کنید و روز به روز استراتژی و شرایط فروش را بهبود بخشید.

تماس با برکه فود

در این مقاله درباره تولید و فروش عمده تن ماهی با کیفیت و مزایای آن در قبال مشتری صحبت کردیم.

شرکت هایی مانند برکه فود هستند که از این سبک از فروش برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. مواد غذایی را با قیمتی بسیار پایین و مناسب حال مشتریان در بازار عرضه کنند.

آدرس کارخانه برکه فود:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

آدرس دفتر فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

۰۶۱۳۲۹۲۲۰۹۸

قیمت روز تن ماهی

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
خرید تن ماهی به تعداد بالا
نوشتهٔ بعدی
خرید و فروش انواع تن ماهی مرغوب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست