خرید تن ماهی سالم

وبلاگ
بدون دیدگاه

تن ماهی یکی از انواع ماهی است که به دلیل مزه ی خاصی که دارد بسیار پرطرفدار است. تولید تن ماهی در سرتاسر دنیا دارای رقابتی شدید است که این امر باعث شده است تن ماهی با کیفیت و بی کیفیت را به سختی بتوان از یک دیگر تشخیص داد. اگر به تولید تن ماهی یا بیزینس آن علاقه مند هستید می توانید به سایت برکه فود مراجعه کنید تا راهنمایی و نکات لازم را کسب کنید. برای خرید تن ماهی سالم باید به نکات مهمی توجه کرد.

نکات مهم در خرید تن ماهی سالم

در جامعه ی امروزی تن ماهی به دلیل دارا بودن اسید های چرب امگا3 و منبع غنی پروتئین یکی از غذاهای پر استفاده است که حتما باید درباره ی آن اطلاعات لازم و کافی را داشته باشیم. در خرید تن ماهی سالم و خوردن آن بدون نگرانی های بهداشتی بایستی به این نکات توجه کرد.

منبع خرید:

برای خرید تن ماهی سالم باید از مغازه های معتبر، مراکز دریایی معتبر یا بازار های ماهی شناخته شده خرید کرد.از سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای معتبر نیز می توان تن ماهی را تهیه کرد.

بو و براقیت:

ماهی باید بوی دریایی خود را بدهد در غیر این صورت هر گونه بوی نا مطبوع آن می تواند به بی کیفیت بودن ماهی یاد شود. از خرید ماهی هایی که پوست آن ها تیره و خشک هست نیز بایستی بپرهیزید.

خرید تن ماهی سالم - برکه فودچشم ها و اندازه:

چشم های ماهی باید شفاف و درخشان باشد در غیر این صورت ماهی تازه نیست. همچنین نکته ی دیگر در خرید تن ماهی سالم این است که طول و اندازه ی ماهی نسبت به وزن آن باید هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید:  اخذ نمایندگی فروش تن ماهی در جنوب

مطلب پیشنهادی: تن ماهی با کیفیت

پوست و خشکی:

توجه به خشکی پوست ماهی مهم است. پوست ماهی باید تازه و مرطوب باشد همچنین بدون ترک یا خشکی های قابل توجه باشد.در غیر این صورت ماهی تازکی و کیفیت خود را از دست داده است.

گوشت:

گوشت ماهی باید تازه و سفت باشد و دارای اشکال نامطلوب نباشد. اگر گوشت ماهی نرم یا به رنگ های دیگری تبدیل شده باشد از نشانه های تازه نبودن و فاسدی آن ماهی است.

تاریخ تولید و انقضا:

از دیگر نکات این است که بازه ی زمانی تولید تا انقضای تن ماهی را چک کنیم تا اطلاعات کافی درباره ی با کیفیت بودن و تازه بودن تن ماهی را به دست آوریم.

آگاهی از منابع:

اگر از تازه نبودن ماهی ها در منطقه ای ک هستید اطمینان لازم را ندارید می توانید از ماهی های منجمد با کیفیت بالا استفاده کنید. در نظر داشته باشید برای استفاده ی این ماهی ها حتما از شخص مطمئن و قابل اعتمادی خرید کنید. اطمینان حاصل کنید که ماهی های منجمد در بسته بندی های مناسب قرار دارند و فاقد خرابی یا ذوب شدگی هستند.

خرید از منابع پایدار:

خرید از منابع پایدار ماهی گیری می تواند به حفظ محیط زیست کمک کند و از مصرف بی رویه ی منابع طبیعی جلوگیری کند.

خرید تن ماهی سالم + اصول اساسینگهداری و پخت:

در رابطه با خرید تن ماهی سالم، پس از خرید ماهی آن ها را در یخچال و در دمای 1-4 درجه ی سلسیوس نگهداری کنید و در مدت زمان کوتاهی مصرف کنید. همچنین در هنگام مصرف مطمئن شوید که ماهی کاملا پخته و آماده ی خوردن است.

بیشتر بخوانید:  خرید کنسرو تن ماهی به تعداد عمده

حذف قسمت های معده و آلودگی:

قبل از پختن ماهی قسمن های درون ماهی و معده ی آن را پاک کنید تا از حذف مواد آلوده و بهداشتی بودن آن مطمئن شوید.

به رعایت نکات ذکر شده می توان خرید تن ماهی سالم و مطمئنی را داشته باشید. توجه داشته باشید در صورت روبه رو شدن با هر گونه نگرانی  و حساسیت غذایی به پزشک یا متخصص تغذیه مراجعه کنید.

 

تماس با برکه فود

 

در این مقاله درباره خرید تن ماهی سالم و مزایای آن در قبال مشتری صحبت کردیم.

شرکت هایی مانند برکه فود هستند که از این سبک از فروش برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. مواد غذایی را با قیمتی بسیار پایین و مناسب حال مشتریان در بازار عرضه کنند.

 

آدرس کارخانه برکه فود:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

آدرس دفتر فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

۰۶۱۳۲۹۲۲۰۹۸

قیمت روز تن ماهی

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
اصول مهم برای تولید تن ماهی
نوشتهٔ بعدی
اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست