خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب

وبلاگ

در این مقاله در خصوص خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب صحبت می کنیم.

تن ماهی را می توان در دسته غذاهای مفید و سالم برای انسان ها دسته بندی کرد.سهولت در دسترسی به این غذا و اماده شده سریع آن برای مصرف بی شک تن ماهی را به یک غذای مهم در جامعه تبدیل کرده است.برای خرید تن ماهی با شرایط مناب نکاتی وجود دارد که بایستی به آن ها توجه لازم را کرد.در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. برای سفارش عمده تن ماهی می توانید به سایت برکه فود مراجعه کنید.

نکات مهم در خرید تن ماهی عمده

برای خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب نکات مهمی وجود دارد که بایستی در مورد آن ها آگاهی لازم را داشته باشیم.در ادامه این نکات را با شما در میان می گذاریم.

تحقیق و اطلاعات:

در راستای خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب، اولین و مهم ترین نکته در خرید تن ماهی جمع آوری و کسب اطلاعات لازم درباره ی آن است.بدین صورت که باید به دنبال تعمین کننده های اصلی مهم و معتبر در آن باشیم.راه هایی برای کسب اطلاعات بیشتر وجود دارد مانند اینترنت،بازار های محلی و یا حتی تماس با کشتی های ماهیگیری که می توانند ما را در این مورد راهنمایی کنند.

 

مقایسه ی قیمت ها و شرایط:

پس از انکه اطلاعات لازم را از طریق تعمین کنندگان مورد نظر کسب کردیم به مقایسه ی قیمت و شرایط عرضه ی ماهی می پردازیم که از جمله ی آن ها به حداقل میزان سفارش،شرایط پرداخت وجه،محل تحویل و دیگر موارد لازم است.

بیشتر بخوانید:  خرید تن ماهی عمده از تهران

کیفیت ماهی:

در زمینه ی خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب، همچنین باید به کیفیت ماهی توجه کامل داشباید این تضمین را داشته باشیم که ماهی ها به صورت تازه و با کیفیت به دست ما می رسند.حتی در ضورت امکان نیز می توانیم از فروشنده نمونه ای از ماهی را درخواست کنیم تا کیفیت آن را بسنجیم.

مذاکره:

با تامین کننده های مختلف ازتباط برقرار کنید تا بهترین قیمت و بهترین شرایط را برای خریذ خود مهیا کنید.در اکثر اوقات در خرید عمده امکان مذاکره برای شرایط بهتر و درخواست تخفیف خوب ی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: تولید تن ماهی با کیفیت

اطمینان از اصالت و مجوز ها:

همچنین بایستی اصالت شرکت یا شخص فروشنده را در نظیر بگیریم و مطمعن شویم که شخص مورد نظر از لحاط قانونی مجاز است و مجوز های لازمه را نیز از لحاظ بهداشتی دارد.

شرایط حمل و نقل:

در مورد خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب، شرایط حمل و نقل را حتما باید از فروشنده بپرسیم و اینکه ایا در این روش حمل و نقل تازگی ماهی ها حفظ خواهد شد یا خیر.

قرارداد و قوانین:

حتما قبل از خرید بایستی یک قرار داد با فروشنده نوشته شود و شرایطی از جمله قیمت،کیفیت،تعداد،شرایط پرداخت و دیگر موارد لازم در ان ذکر شود.

و در آخر می توانید از فروشنده بپرسید که آیا بعد از فروش حمایتی از وی صورت می گیرد یا خیر بدین صورت که اگر در سفارشات مشکلی پیش بیاید چگونه است.

و در اخر همانطور که گفته شد مهم ترین نکته این است که فروشنده شخصی معتبر و قابل اعتماد باشد تا از کیفیت ماهی های خریداری شده اطمینان کامل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:  مرکز فروش عمده تن ماهی در تهران

خرید عمده کنسرو تن ماهی

خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب/برکه فود

تاثیر دلال در خرید عمده تن ماهی

در رابطه ی خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب، حضور دلال در تجارت تن ماهی می تواند مضراتی داشته باشد که مهم ترین آنها افزایش قیمت کالا است.ما با شما تاثیراتی را که یک دلال می تواند بر روی یک محصول داشته باشد در میان خواهیم گذاشت.

دلال ها می توانند تقاضای بازار را بررسی کنند و با اطلاعات لازمی که در مورد تامین کنندگان ماهی دارند باعث افزایش قیمت آن بشوند.همچنین گاهی اوقات آن ها سعی می کنند قیمت را پایین بیاورند تا حجم بیشتری از ماهی ها را به فروش برسانند. همین موضوع باعث رقابت بیشتر در بازار می شود.

دلال ها می توانند در فرایند تحویل ماهی ها تاخیر کنند و همین موضوع باعث نوسانات متعدد قیمت در بازار می شود.

دلال می تواند اطلاعات غلط راجع به ماهی بدهد و ماهی بی کیفیت را به جای ماهی تازه در بازار عرضه کند.

توضیحات تکمیلی و ارتباط با برکه فود

در این مقاله درباره خرید تن ماهی عمده با شرایط مناسب از برند برکه فود برای شما توضیح داده شد.

در این وبلاگ برای شما توضیح داده شد که می توانید برای بهرمندی از یک کنسرو با کیفیت نسبت به خرید آن از برکه فود اقدام کنید. با خرید عمده کنسرو ماهی از این شرکت می توانید یک محصول مرغوب را به فروش برسانید.

نشانی کارخانه:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

نشانی دفتر بازاریابی و فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

بیشتر بخوانید:  تولید کنسرو تن ماهی درجه یک

شماره تماس:

۰۶۱۳۲۹۲۲۰۹۸

قیمت روز تن ماهی با کیفیت و مرغوب

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
پخش عمده تن ماهی در بازار
نوشتهٔ بعدی
سفارش عمده تن ماهی مرغوب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست