طرز تهیه بیسکویت مونت کارلو خوشمزه و مخصوص با طعم نارگیلی

آشپزی
بدون دیدگاه

طرز تهیه بیسکویت مونت کارلو

بیسکویت مونت کارلو، تقریبا یک شیرینی نارگیلی است که به صورت فیلینگ شده و دوتایی یا به تنهایی و با تزیین مارمالاد و یا پودر پسته و بادام تهیه می شود. این بیسکوییت یا شیرینی را می توان برای پذیرایی از مهمان مخصوصا در ایام نوروز، استفاده نمود. این بیسکوییت از پودر نارگیل و آرد تهیه شده است که باعث مقوی و مفید بودن آن می شود. همچنین شکر قهوه ای درون این بیسکوییت طعم متفاوتی به آن می دهد. این شیرینی یا بیسکوییت را می توان به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه در کنار چای برای کودکان و نوجوانان سرو نمود.

مواد لازم بیسکویت مونت کارلو
کره ۱۸۵ گرم
وانیل مقداری
شکر قهوه ای ۱۰۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
آرد ۳۰۰ گرم
بکینگ پودر یک و یک چهارم قاشق چای خوری
پودر نارگیل نرم ۴۰ گرم
طرز تهیه بیسکویت مونت کارلو
مرحله اول
برای تهیه بیسکویت خوشمزه و مخصوص مونت کارلو در ابتدای کار، یک کاسه مناسب بر می داریم و کره و وانیل و شکر را درون آن می ریزیم. در ادامه برای این کار، کره را نیم ساعت قبل از یخچال خارج می کنیم تا نرم شود.

مرحله دوم
سپس با همزن آن را می زنیم تا سبک شود. سپس تخم مرغ را اضافه کرده و کمی دیگر هم می زنیم. در ادامه آرد و بکینگ پودر و پودر نارگیل را با هم در یک ظرف دیگر مخلوط کرده سپس کم کم به مایه تخم مرغی اضافه می کنیم.

مرحله سوم

اضافه کردن مواد را تا زمانی که به صورت یک خمیر لطیف بدست آید، ادامه می دهیم. سپس خمیر را بین دو تا نایلون قرار داده و باز می کنیم. سپس با استفاده از یک کاتر مناسب آن را برش می زنیم. از مارمالاد یا پودر پسته و کنجد روی آن می پاشیم.

بیشتر بخوانید:  دستور پخت پیتزا کالزون در منزل

مرحله چهارم
سپس آن را تزیین می کنیم. می توان بعد از پخت، بین آن را با مارمالاد یا شکلات صبحانه پر کرد و دو بیسکوییت را بهم چسباند. در ادامه فر را از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم می کنیم. سپس سینی فر را برمیداریم.

مرحله پنجم
سپس کف آن را کاغذ روغنی پهن می کنیم. سپس با کمی روغن روی آن را چرب می کنیم و خمیر برش خورده را روی آن می چینیم. سپس درون فر گرم شده قرار می دهیم تا حدود ۱۲ دقیقه، وقتی زیر بیسکوییت ها طلایی شد کافی است و از فر خارج می کنیم.

مرحله ششم

وقتی بیسکوییت ها از حرارت افتاد، به آرامی از کاغذ جدا کرده و همان طور که گفته شد بین آن را می توان با مارمالاد یا شکلات صبحانه فیلینگ کرد یا به تنهایی سرو نمود. این بیسکوییت ها را حدود ۱ ماه می توان در ظرف در دار درون یخچال نگه داری کرد.

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
بهترین روش شستن و ضدعفونی کردن توت فرنگی در دوران کرونا
نوشتهٔ بعدی
روش خشک کردن توت با کیفیت و بدون سیاه شدن در خانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست