دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی

وبلاگ
بدون دیدگاه

تن ماهی یک غذای مفید و سرشار از پروتئین و اسید های چرب امگا3 می باشد که برای سلامتی انسان مفید است. صنایع و کارخانه های تولید تن ماهی همیشه برای فروش بیشتر و البته برای دسترسی بهتر مصرف کننده به کالا نیاز دارند که در نقاط مختلف نمایندگی ها و شعب مختلفی داشته باشند. ازین رو برای جذب نمایندگی شرایط ویژه ای در نظر می گیرند که فروش بیشتری داشته باشند. دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی نیازمند رعایت نکات و پایبندی به اصول مهمی می باشد که رعایت این نکات منجر به رشد و توسعه ی نمایندگی و کارخانه ی هدف می شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت برکه فود مراجعه کنید. در ادامه به اصول و نکات مهم در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی - برکه فوداصول مهم در دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی

دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی مراحل خاصی دارد که ملزم به رعایت آن هستیم. این اصول عبارتند از:

تحقیقات ابتدایی:

در دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی مرحله ی نخست این است که باید تحقیقاتی در مورد منطقه ی خود و بازار هدف داشته باشید.باید در نظر داشت که نیاز مشتری در این منطقه چقدر است و یا تحقیق در مورد دیگر رقبا در این زمینه. همچنین زیر نظر داشتن مشتری های اصلی و نگه داشتن آن ها به عنوان مشتری ثابت از جمله نکاتی است که باید پیش از دریافت نمایندگی آن ها را بررسی کرد.

تامین کننده:

هنگامی که شما نمایندگی از طرف یک شرکت یا کارخانه ی خاضی باشید دیگر نگران کمبود محصول نخواهید بود. بدین صورت که با توجه به نیاز شما کارخانه می تواند تولید تن ماهی با کیفیت را به هر مقدار فراهم کند.

بیشتر بخوانید:  خرید کنسرو تن ماهی عمده

تعیین شرایط نمایندگی:

در رابطه با دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی از مهم ترین نکات مشخص کردن قوانین و مقررات نمایندگی، قرارداد ها، درصد کمیسیون فروش، شرایط حمل و نقل کالا، تعهدات و امتیازات کاری نمایندگی می باشد.

مذاکره و امضای قرارداد:

برای مذاکره با تولید کننده از راه های مختلفی میتوانید ارتباط برقرار کنید مانند تماس، پیام و یا ایمیل اما بهترین راه دیدار حضوری است. پس از این کار مذاکره درباره ی شرایط و تبادل اطلاعات صورت می گیرد. حتما تمامی بندهایی که بایستی رعایت شوند را به دقت مطالعه کنید و در شرایط بروز مشکلی در مورد آن صحبت کنید. مرحله ی آخر نیز امضای قرارداد به صورت رسمی است و دیگر موردی باقی نمی ماند.

جذب مشتری و بازاریابی:
بعد از امضای قرار داد وظیفه ی بازاریابی و جذب مشتری به عهده ی نمایندگی است. البته فقط در بخش و منطقه ی تحت پوشش نمایندگی، همچنین بازاریابی بیشتر از حد منطقه ی نمایندگی مستلزم پاداش است. جذب مشتری از طریق رویداد های محلی ، نمایشگاه ها، تبلیغات و دیگر استراتژی های بازاریابی امکان پذیر است.مطلب پیشنهادی: سفارش تن ماهی عمده برای فروش

دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی + نکات مهممدیریت موجودی و خدمات پس از فروش:

در دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی مدت زمان وجود نمایندگی شما بایستی به گونه ای باشد که همیشه از موجودی انبار خود آگاهی داشته باشید و هیچ زمانی موجودی انبار بیشتر یا کمتر از مقدار تعیین شده نباشد. اگر موجودی انبار بیش از حد باشد مسلما می تواند به فاسد شدن محصول و گذشتن از تاریخ انقضای تن ماهی منجر شود و اگر موجودی انبار کم باشد تن ماهی به دست مصرف کننده نمی رسد و باعث نا رضایتی مشتری می شود.

بیشتر بخوانید:  سالاد مرغ گرم با سیب زمینی

و در آخر باید بدانید که در دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی به دقت قوانین ملی و منطقه ای را بررسی کنید و از حقوق و تعهدات خود آگاه باشید. همچنین صحبت و مشاوره گرفتن از افراد با تجربه یا مشاوران تجاری می تواند بسیار مفید باشد.

توضیحات تکمیلی و ارتباط با برکه فود

در این مقاله درباره دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی با شرایط مناسب از برند برکه فود برای شما توضیح داده شد.

در این وبلاگ برای شما توضیح داده شد که می توانید برای بهرمندی از یک کنسرو با کیفیت نسبت به خرید آن از برکه فود اقدام کنید. با خرید عمده کنسرو ماهی از این شرکت می توانید یک محصول مرغوب را به فروش برسانید.

نشانی کارخانه:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

نشانی دفتر بازاریابی و فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی
نوشتهٔ بعدی
خرید تن ماهی به تعداد بالا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست