اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی

وبلاگ
بدون دیدگاه

در این مقاله در خصوص اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی صحبت می کنیم.

تن ماهی به عنوان یک غذای مفید دریایی در بین میلیون ها انسان محبوب است و تجارت آن می تواند بسیار سودآور باشد. خرید و فروش تن ماهی می تواند یک شغل مناسب و کم دردسر باشد اگر نکات آن رعایت شود. در این بیزینس شما باید ابتدا اطلاعات کافی را به دست آورید سپس وارد آن شوید. در سراسر دنیا این تجارت رونق دارد و کشور هایی مانند ژاپن، تایلند ،اندونزی و پرتغال از بزرگ ترین تولید کنندگان ماهی به سراسر دنیا هستند. شرایط جغرافیایی این کشور ها نیز شرط مهمی است که به دلیل نزدیکی این کشورها به دریاها و آب های آزاد این بیزینس رونق دارد.

همچنین کشورهایی مانند آمریکا، چین و کشورهای اروپایی به خصوص ایتالیا از مصرف کنندگان اصلی در جهان به شمار می روند. اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی مزایای فراوانی را می تواند به همراه داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نکات مهم در اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی

اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی می تواند یک فرصت تجارت را به شما هدیه بدهد و در صنعت ماهی گیری به سرعت پیشرفت کنید و مشغول بیزینس خود باشید.در ادامه مواردی که برای اخذ نمایندگی وجود دارد را با هم مرور خواهیم کرد:

اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی - برکه فودمطالعه و بررسی:

بررسی محل و منطقه ای که قرار است آن جا نمایندگی احداث شود مسئله ای مهم است که قبل از هر کاری باید به آن توجه لازم را کرد و اطلاعات کسب کرد. تحقیق کنید چه نوع ماهی مناسب منطقه است و سلیقه ی اکثر مشتریان را به دست آورید.

بیشتر بخوانید:  خرید بهترین کنسرو تن ماهی شرکتی

از قبل حوزه ی کاری خود را مشخص کنید و توافق کنید که بایستی در کجا فعالیت نمایندگی بیشتر صورت گیرد. یا این که فعالیت نمایندگی در بازار های داخلی است یا بازار های خارجی. در اخذ نمایندگی از کسب هر گونه مهارت در این زمینه استقبال کنید. داشتن مهارت و تخصص شما را معتمد تر و معتبر تر جلوه خواهد داد.

تعمین کننده و مذاکره:

پیدا کردن تعمین کننده از مهم ترین شرط ها در اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی است. قبل از هر توافقی وضعیت تولید کننده ها را بررسی و ارزیابی کنید تا از کیفیت محصول و استاندارد های بهداشتی مورد نظر اطمینان لازم را کسب کنید.

بعد از پیدا کردن تعمین کننده مذاکره صورت می گیرد و درباره ی قیمت محصول، شرایط پرداخت، حجم سفارش و شرایط تحویل تن ماهی صحیت و مذاکره انجام می شود. همیشه قرارداد را به صورت کامل بخوانید و در صورت امکان از افرادی که در شرایط حقوقی تخصص دارند کمک بگیرید.

مطلب پیشنهادی: سفارش تن ماهی عمده برای فروش

نگهداری:

در اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی مهم ترین نکته این است که از قبل تصمیم گیری کنید که ماهی باید به کجا و چگونه انتقال داده شود و محیط مناسب نگهداری ماهی را فراهم کنید. همانطور که می دانید ماهی باید در جای خشک و خنک نگهداری شود تا مراحل فاسد شدن آن به تاخیر بیفتد و تازگی خود را از دست ندهد.

پشتیبانی و ارزیابی:

نکته ی دیگر در اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی این است که شما مسلما نیازمند یک حسابدار مطمئن و قابل اعتماد می باشید تا کنترل مالی و مخارج را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:  بهترین تن ماهی برای زن شیرده

به مشتریان توجه لازم را داشته باشید و پشتیبانی مورد نیاز را انجام دهید. این کار باعث جلب رضایت مشتری می شود و تجارت شما را گسترده تر می دهد. نکته آخر این است که همیشه فعالیت نمایندگی خود را ارزیابی کنید و نکات ضعف خود را با استفاده از استاتزی های خاص به نکات قوت نمایندگی تبدیل کنید. در کل اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی می تواند یک شغل پرسود باشد اگر برنامه ریزی دقیق، تحقیقات موثر و تعهد کاری داشته باشید.همه ی قوانین و مقررات در خصوص ماهی و ماهی گیری باید رعایت شود.

 

اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی + نکات مهممزایای اخذ نمایندگی از برکه فود

برکه فود به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر کشور در زمینه ی تولید تن ماهی شماخته می شود که محصولات آن در سراسر کشور قابل استفاده است. این شرکت با استفاده از به روز ترین متد های روز دنیا و رعایت بالاترین حد از استاندارد های بهداشت جهانی محصولی با کیفیت و مرغوب را در اختیار تمامی هموطنان قرار داده است.

اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی از شرکت برکه فود می تواند شما را به شناخت بازاهای جهانی سوق بدهد و امکاناتی مانند دورکاری را برای شما فراهم کند. شما با اخذ نمایندگی از برکه فود می تواند کیفیت و سلامت محصول را به مشتری تضمین دهید. همچنین این شرکت برای نمایندگی ها تخفیف ها و شرایط مناسبی را فراهم می کند و سود بیشتر را برای شما در دستور کار قرار می دهد. چنان چه علاقه مند به دریافت نمایندگی برای فروش کنسرو تن ماهی شرکتی از برکه فود هستید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:  خرید مستقیم تن ماهی از کارخانه

کلام آخر و ارتباط با برکه فود

در این مقاله درباره اخذ نمایندگی برای فروش تن ماهی شرکتی از برند برکه فود برای شما توضیح داده شد.

در این وبلاگ برای شما توضیح داده شد که می توانید برای بهرمندی از یک کنسرو با کیفیت نسبت به خرید آن از برکه فود اقدام کنید. با خرید عمده کنسرو ماهی از این شرکت می توانید یک محصول مرغوب را به فروش برسانید.

نشانی کارخانه:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

نشانی دفتر بازاریابی و فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
خرید تن ماهی سالم
نوشتهٔ بعدی
دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست