اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان

وبلاگ

در این مقاله درباره ی اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان صحبت خواهیم کرد.

تن ماهی را می توان در دسته غذاهای دریایی پر مصرف دسته بندی کرد که این غذای خوشمزه طرفداران مخصوص به خود را دارد. ماهی تن منبع غنی از انواع ویتامین ها نظیر A، D، B1، B3 و B6 می باشد. همچنین گوشت این ماهی حاوی مقادیر زیادی املاح معدنی مانند کلسیم، آهن، روی، پتاسیم، فسفر، سلنیوم و منیزیم است. گوشت ماهی تن شبیه به گوشت انواع ماهی ها دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا3 است که مصرف آن ها باعث کاهش التهابات و مشکلات پوستی می شود. همه ی این موارد باعث شده تجارت تن ماهی به عنوان یک کسب و کار پرسود شناخته شود.

شرکت برکه فود تولیدکننده و توزیع کننده انواع تن ماهی های مرغوب در سراسر کشور است. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت برکه فود مراجعه کنید و با متخصصین ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

نکات مهم درباره ی اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان

در ادامه ی مطلب به مراحل مهم درباره این موضوع می پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین تن ماهی ها برای فروش

 

اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان - برکه فودتحقیق:

مرحله ی اول بررسی بازار هدف است که قرار است در آن فعالیت کنیم. باید بسنجیم که مصرف و تقاضای ماهی به چه شکل است و انواع پر مصرف ماهی در بازار را بسنجیم. تحقیق درباره ی رقبای خود در بازرا و قیمت ها نیز می تواند بسیارتاثیر گذار باشد. نکته ی دیگر آشنایی با قوانین بازار محلی و قوانین مربوط به صنعت ماهیگیری در منطقه است.

بیشتر بخوانید:  مناسب ترین قیمت تن ماهی در تهران

تامین کننده:

در رابطه با اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان، انخاب یک تامین کننده ی معتبر و قابل اعتماد است که تن ماهی را در بهترین شرایط نگهداری و با رعایت تمامی اصول بهداشتی به شما تحویل دهد. از ماهیگران محلی برای آشنایی بیشتر با تامین کنندگان بزرگ می توانید کمک بگیرید. تامین کننده باید قادر به فراهم کردن هر مقدار تن ماهی درخواستی شما باشد.

تجهیزات:

با توجه به شرایط آب و هوایی کرمان قطعا به وسایل نگهداری مناسبی از جمله خنک کننده ها و تجهیزاتی برای حفظ تازگی ماهی نیازمند هستید. مکان های مشخصی برای تحویل تن ماهی به مشتریان در نظر بگیرید. همچنین به وسایل حمل و نقل نیز احتیاج خواهید داشت.

مقررات:

برای شروع یک کسب و کار و اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان، نیازمند مجوز ها و پروانه های مربوطه هستید که باید از سازمان های مربوطه آن ها را دریافت کنید. از طریق شورای کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان می توانید اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

برندسازی:

برای فروش بیشتر و جذب مشتری باید به برند سازی و بازاریابی اهمیت ویژه ای بدهید. استفاده از یک نام تجاری قوی، تبلیغات و استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. شرکت در رویداد های محلی و نمایشگاه ها نیز می تواند مفید باشد.

مدیریت مالی:

برای شروع کسب و کار و اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان، نیازمند سرمایه اولیه هستید. باید برای هزینه های خود و درآمد حاصل برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

خدمات پس از فروش:

ایجاد رابطه مستدام با مشتریان و خدماتی مانند تحویل تن ماهی در محل و یا تعویض تن ماهی های معیوب می تواند به وفادار ماندن مشتری کمک کند و رضایت آن ها را جلب کند.

بیشتر بخوانید:  چگونه نمایندگی فروش تن ماهی بگیریم؟

اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان + بیشتر بدانیدمطلب پیشنهادی: پخش عمده تن ماهی 

حفظ کیفیت:

شما باید نظارت کامل بر کیفیت تن ماهی ها داشته باشید. نظارت بر حمل و نقل و نگهداری تن ماهی مسئله ی مهمی است که نباید فراموش شود.

برای اداره کردن نمایندگی نیازمند افراد ماهر و متخصصی در زمینه های مدیریت، نگهداری، فروش، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و غیره هستید.

در کل اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان، نیازمند برنامه ریزی، پیگیری ممتد و استراتژی مخصوص است. موفقیت در این کسب و کار به تعهد، دانش، توانایی مدیریت منابع و غیره شما بستگی دارد.

توضیحات تکمیلی و ارتباط با برکه فود

در این مقاله درباره اخذ نمایندگی پخش تن ماهی در کرمان با شرایط مناسب از برند برکه فود برای شما توضیح داده شد.

در این وبلاگ برای شما توضیح داده شد که می توانید برای بهرمندی از یک کنسرو با کیفیت نسبت به خرید آن از برکه فود اقدام کنید. با خرید عمده کنسرو ماهی از این شرکت می توانید یک محصول مرغوب را به فروش برسانید.

نشانی کارخانه:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

نشانی دفتر بازاریابی و فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

 

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
دریافت نمایندگی فروش تن ماهی در خوزستان
نوشتهٔ بعدی
گرفتن نمایندگی پخش تن ماهی در خارج کشور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست