بهترین تن ماهی ها برای فروش

وبلاگ

در این مقاله درباره ی نکاتی صحبت خواهیم کرد که تن ماهی ها را به واسطه ی کیفیت و قیمتی که دارند چه برای مصرف و چه برای فروش انتخاب می کنیم. در انتخاب بهترین تن ماهی ها برای فروش باید توجه داشت که به عوامل متعددی بستگی دارد که هر منطقه به چه نوع ماهی علاقه مند است. همچنین برای خرید تن ماهی حتما باید آن را از شرکت های معتبر تولید کننده تهیه نماییم. از مهم ترین عوامل می توان به کیفیت ماهی، مزه ی ماهی، نوع ماهی، بازار مقصد،نیاز مشتریان و غیره بستگی دارد. شرکت برکه فود با سابقه ای درخشان بهترین تن ماهی ها برای فروش که در بازار نیز محبوب هستند را به شما معرفی خواهد کرد.

 

بهترین تن ماهی ها برای فروش کدامند؟

در ادامه ی مطلب بهترین تن ماهی ها برای فروش که معتبرند را معرفی می کنیم:

بهترین تن ماهی ها برای فروش - برکه فودتن ماهی آبی(Yellowfin tuna):

در رابطه با بهترین تن ماهی ها برای فروش، ماهی های آبی دارای گوشتی قرمز رنگ و بسیار لذیذ می باشند که باعث محبوبیتش شده است و در بسیاری از بازار ها طرفداران خاص خود را دارد. همچنین این نوع ماهی مهم ترین و اصلی ترین ماهی برای تهیه ی سوشی نیز هست.

تن بلوفین(Bluefin tuna):

این ماهی گوشتی بسیار با کیفیت دارد که همین امر باعث گران قیمت بودن آن در بین همه ی ماهی ها شده است. از موارد مصرف آن نیز می توان به هتل ها و رستوران های فوق لاکچری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بسته بندی تن ماهی

مطلب پیشنهادی: دریافت نمایندگی فروش برای کنسرو تن ماهی

تن ماهی زرد(Yellowtail tuna):

گوشت این ماهی دارای رنگی قرمز و نیمه سفید است. این ماهی را می توان در اکثر فروشگاه های مواد غذایی پیدا کرد. همچنین این ماهی را می توان در اکثر غذا ها نیز استفاده کرد.

تن ماهی آلباکور(Albacore tuna):

این نوع تن ماهی دارای گوشتی سفید است و بیشتر برای تولید محصولات کنسروی مناسب است. همچنین طعم این ماهی نیز خوشایند و دلپذیر است.همچنین بهترین کنسروهای تن ماهی را می توانید از تولید کننده های معتبر مانند بکه فود تامین کنید.

بهترین تن ماهی ها برای فروش + نکات مهم

تن ماهی اسپانیایی(Spanish mackerel):

تن ماهی اسپانیایی نوعی دیگر از تن ماهی است که در بازار های مختلف مورد استقاده قرار می گیرد. این ماهی دارای گوشتی با کیفیت و طعم لذیذی است.

تن ماهی بدون مواد مضر (Sustainably Caught Tuna):

امروزه مصرف کنندگان به تن ماهی ای علاقه دارند که از منابع پایدار صید شده باشد و بدون صید بی رویه گرفته شده باشد. تن ماهی هایی که از منابع پایدار و استاندارد های محیطی صید می شوند برای فروش در بازار های مهم و حرفه ای بسیار جذاب تر است.

در انتخاب بهترین تن ماهی ها برای فروش، مهم است که تن ماهی تازه، تمیز و با کیفیت باشد. همچنین از روش های حفظ تازگی و رعایت قوانین بهداشتی بین المللی نیز پیروی کنید تا اعتماد مشتریان جلب شود و کسب و کار را رونق ببخشد. شرکت برکه فود با تولید و فروش با کیفیت ترین تن ماهی ها و عرضه به بازار با سابقه ای درخشان در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان عزیز است.

بیشتر بخوانید:  آیا تن ماهی برای نقرس ضرر دارد

مطلب پیشنهادی:خرید تن ماهی سالم

بهترین تن ماهی ها برای فروش + بهترین ماهی های تنتن ماهی های غیر قابل فروش

در مورد بهترین تن ماهی ها برای فروش بایستی بدانید کل تن ماهی ها گونه ای از ماهی های محبوب و معتبرند که همه ی آن ها بسیار مفید هستند. اما در برخی شرایط می توانند مضر باشند به خصوص اگر شرایط تولید و محیط آن بهداشتی نباشد. در ادامه برخی تن ماهی هایی که برای فروش نا معتبرند را خواهیم گفت:

تن ماهی های شکسته و آسیب دیده که معمولا برچسبی نیز بر روی آن ها دیده نمی شود و ظاهر جالبی ندارند برای مصرف توصیه نمی شوند.

تن ماهی های آلوده به آلاینده ها نیز از این دسته است. ماهی هایی که در محل صید آن ها مواد سمی و فلزات سنگین وارد اب شده است نیز نمی توانند به عنوان ماهی تازه و سالم مورد استفاده قرار بگیرد.

تن ماهی هایی که تازه نیستند و مدت زمان طولانی در شرایط نا مناسب نگهداری شده اند بوی نامطبوع و طعم بدی دارند که بایستی از مصرف آن ها پرهیز کرد.

از مصرف تن ماهی هایی که قانونی صید نشده اند نیز باید پرهیز کرد.

و تن ماهی هایی که ممکن است بیماری داشته باشند منجر به عفونت های انسانی می شود و به سلامت مصرف کننده گان آسیب می زند و از مصرف آن ها باید اکیدا خودداری کرد.

تماس با برکه فود

 

در این مقاله درباره بهترین تن ماهی ها برای فروش و مزایای آن در قبال مشتری صحبت کردیم.

شرکت هایی مانند برکه فود هستند که از این سبک از فروش برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. مواد غذایی را با قیمتی بسیار پایین و مناسب حال مشتریان در بازار عرضه کنند.

بیشتر بخوانید:  سفارش عمده تن ماهی مرغوب

 

آدرس کارخانه برکه فود:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

آدرس دفتر فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

۰۶۱۳۲۹۲۲۰۹۸

قیمت روز تن ماهی

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
پخش و فروش عمده بهترین تن ماهی
نوشتهٔ بعدی
اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست