فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه

وبلاگ
بدون دیدگاه

تن ماهی را می توان در دسته ی غذاهای دریایی مفید معرفی کرد. تن ماهی دارای خواص پروتئینی بسیار و امگا3 است. امروزه با پیشرفتن تجارت تن ماهی بازار های بزرگی به وجود آمده است. تن ماهی را در برخی رستوران ها به عنوان تهیه ی غذای سوشی نیز استفاده می کنند. برای وارد شدن به این بیزینس لازم است که اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید که در مقالات سایت برکه فود مفصل به آن ها پرداخته ایم. برای فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه نکاتی وجود دارد که در ادامه درباره ی آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. همچنین شما می توانید برای خرید بهترین تن ماهی های با کیفیت از طریق برکه فود اقدام نمایید.

فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه+مهم

اصول مهم در فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه

در رابطه با فروش عمده تن ماهی شرکتی نیاز است که ابتدا شرایط بازار را بسنجیم. برای کسب اطلاعات بیشتر برای اخذ نمایندگی از برکه فود کلیک کنید. در ادامه مطلب بیشتر به این نکات اشاره خواهیم کرد.

تعمیین کننده با کیفیت:

مهم ترین نکته در فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه کیفیت ماهی است. مشتریان از شما انتظار محصولی با کیفیت را دارند لذا شما نیز از تعمیین کنندگان اصلی باید تقاضای تن ماهی مرغوب را داشته باشید. تعمیین کننده باید این تضمین را به شما بدهد که تن ماهی عاری از مواد نگهدارنده ی مضر و تازه باشد. با توجه به این موارد از تعمیین کننده ی خود اطمینان کامل داشته باشید و از افراد قابل اعتماد کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:  اخذ نمایندگی فروش تن ماهی در تهران

نوع ماهی:

در فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه، گونه ی ماهی اهمیت خاصی دارد. بدین گونه که مشتریان از شما تقاضای گونه ی محتلفی از ماهی را دارند و شما نیز باید جوابگوی نیاز مشتریان باشید.

از انواع ماهی می توان به ماهی گیدر (زرد باله)، ماهی ماکرل، ماهی هوور (مسقطی، خطی، بندری و معمولی)، زرده و اسبک(بادبان ماهی) می توان نام برد.

قیمت:

مسئله ی دیگر در فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه، تعیین قیمت مناسب است.در فردش عمده قیمت نکته ی مهمی است که باید درباره ی آن به تفاهم رسید. قیمت پایین منجر به ضرر می شود و قیمت بالا نیز باعث فروش نرفتن محصول به مشتری و در نتیجه ضرر می شود. برای تعیین قیمت مناسب ابتدا باید تحقیقات لازم درباره ی بازار را به دست آورید سپس برآور کنید که هزینه های تولید و جابه جایی و غیره کمتر از میزان سود نباشد. با انجام این نکات می توانید بر روی محصول خود قیمت مناسبی بگذارید.

مطلب پیشنهادی: ویژگی تن ماهی شرکتی با کیفیت

فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه+اصول کلیدی

آن چه باید درباره ی فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه بدانید

با ارائه دادن خدمات خوب به مشتریان خود می توانید رفته رفته بازار را دست بگیرید و فروش بیشتری داشته باشید. تحویل به موفع، پاسخگویی به سوالات و نیاز مشتریان از جمله ی این موارد است.

همیشه موجودی ماهی را در انبار خود بسنجید تا از ضرر های احتمالی جلوگیری کنید. هم چنین باید به گونه ای باشد که نیاز های مشتری را در همه ی اوقات برطرف کند.

بیشتر بخوانید:  عرضه کنسرو تن ماهی با کيفيت

برای توسئه ی بازار و فروش بیشتر خود باید از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده کنید. می توانید فروش خود را در بازار های جدید امتحان کنید یا می توانید با مشتریان عمده ی خود روابط دوستانه تر و بلند مدت تری داشته باشید.

فراموش نکنید در فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه، همیشه باید قوانین بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی را رعایت کنید. به یاد داشته باشید که ممکن است قوانین واردات وصادرات ممکن است در کشور های دیگر متفاوت باشد.

نکته ی آخر اینکه همیشه در برابر مشکلات ناگهانی و تغییر و تحولات باید آماده باشید و انعطاف پذیری لازم را داشته باشید. مدیریت کسب کار خود با توجه به نیاز مشتریان را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: خرید تن ماهی به تعداد بالا

تماس با برکه فود

در این مقاله درباره فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه و مزایای آن در قبال مشتری صحبت کردیم.

شرکت هایی مانند برکه فود هستند که از این سبک از فروش برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. مواد غذایی را با قیمتی بسیار پایین و مناسب حال مشتریان در بازار عرضه کنند.

آدرس کارخانه برکه فود:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

آدرس دفتر فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

۰۶۱۳۲۹۲۲۰۹۸

قیمت روز تن ماهی

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
خرید بهترین کنسرو تن ماهی شرکتی
نوشتهٔ بعدی
خرید به صرفه تن ماهی برای فروش عمده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست