اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور

وبلاگ

در این مقاله درباره ی اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور صحبت خواهیم کرد.

بدون شک تن ماهی را می توان در دسته غذاهای پر استفاده دسته بندی کرد. تن ماهی به دلیل خاصیت غذایی بالایی که دارد بسیار شناخته شده است. در جامعه ی امروزی خرید و فروش تن ماهی به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. در کشور ما نیز انواع مختلف تن ماهی وجود دارد. همچنین برای تشخیص تن ماهی با کیفیت و مرغوب و یا کسب اطلاعات بیشتر در هر زمینه ای از تجارت تن ماهی می توانید به سایت برکه فود مراجعه کنید.

اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور/نکات مهم

نکات مهم در اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور

اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور مسئله ای است که باید به صورت جدی به آن پرداخت و از قانون و مقررات کشور خارجی تبعیت کرد. پس بهتر است برای اخذ نمایندگی تن ماهی با افراد مورد اعتماد مشورت کرد و از تجاربشان استفاده ی لازم را کرد. بایستی بدانید که هر کشور قوانین صادرات و واردات مخصوص به خود را دارد. همچنین برای  خرید بهترین کنسرو تن ماهی شرکتی می توانید کلیک کنید. در ادامه چند نکته درباره ی اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور با شما در میان خواهیم گذاشت:

تحقیقات ابتدایی:

در ابتدا برای اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور، بایستی شرایط فروش تن ماهی در کشور میزبان را به خوبی سنجید. این که تقاضا و مصرف تن ماهی در آن کشور چگونه است و یا شرایط رقبایی که در این زمینه مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید:  اخذ نمایندگی کنسرو تن ماهی ارزان قیمت

تشکیل شرکت یا شریک:

اگر به دنبال تشکیل شرکت هستید بایستی به دنبال کارهای ثبت شرکت و انجام معاملات مالی بروید. یا اگر دنبال شریک تجاری مناسب برای خود می گردید باید سنجیده عمل کنید و از تاجران محلی اطلاعات لازم را دریافت کنید.

مطالعه ی مقررات:

در اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور از بهترین تولید کننده کنسرو تن ماهی، ابتدا بایستی اطلاعات لازم در تجارت بین المللی را کسب کنید و مقررات صادرات و واردات را رعایت کنید. حتی ممکن است که کشور میزبان مقررات مخصوص به خود را در زمینه ی واردات تن ماهی داشته باشد.

پیدا کردن تامین کننده:

برای تامین تن ماهی خود بایستی یک تامین کننده ی مورد اعتماد و با تجربه را پیدا کنید که با مشکل روبه رو نشوید. تامیین کننده باید توانایی تامین حجم بالایی از محصول را با کیفیت و اساندارد مناسب را داشته باشد.

همچنین شرکت برکه فود با سال ها تخصص و تجربه در زمینه ی تولید و تجارت تن ماهی می تواند به شما راهنمایی لازم را بدهد تا بهترین تصمیم را بگیرید.

اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور+اصول کلیدی

مطلب پیشنهادی: فروش عمده تن ماهی شرکتی با قیمت به صرفه 

مذاکره و توافق نامه:

پس از مذاکرات اولیه و انتخاب تامیین کننده ی خود باید توافق نامه را در حضور طرفین انعقاد کرد. به یاد داشته باشید در توافق نامه باید شرایط کیفیت، کمیت، قیمت، شرایط تحویل و شرایط پرداخت ذکر شود.

ثبت نمایندگی:

برای اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور، باید مراحل مربوط به ثبت نمایندگی را انجام دهید و تمام مدارک و مجوز های لازم را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  اخذ نمایندگی تن ماهی در رشت

بازاریابی و فروش:

مهم ترین مسئله فروش تن ماهی و سودآوری آن است. برای فروش بیشتر باید راه های بازاریابی در کشور میزبان را یاد بگیرید تا فروش بیشتری داشته باشید. فراموش نکنید که ارتباط برقرار کردن با مشتریان محلی می تواند بسیار مفید واقع شود.

اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور + اصول مهم و ضروریمدیریت:

نگهداری نمایندگی و مدیریت امور تجاری در نمایندگی نیز مسئله ی مهمی است. نوسانات بازار و تغییرات احتمالی نیز از موارد مهم است که باید مدیریت شود.

در هر مرحله از این تجارت بهتر است با مشاوران حقوقی با تجربه مشورت کرد و با تاجران محلی و متخصص ارتباط برقرار کرد.

تماس با برکه فود

در این مقاله درباره اخذ نمایندگی تن ماهی در خارج کشور و مزایای آن در قبال مشتری صحبت کردیم.

شرکت هایی مانند برکه فود هستند که از این سبک از فروش برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. مواد غذایی را با قیمتی بسیار پایین و مناسب حال مشتریان در بازار عرضه کنند.

آدرس کارخانه برکه فود:

خوزستان، ایذه، کیلومتر۵ جاده ایذه – شهرکرد،شهرک صنعتی ایذه، سایت مواد غذایی، خیابان صنعت ۳

شماره تماس:

۰۶۱۴۳۶۵۰۴۲۰.۳

آدرس دفتر فروش:

خوزستان، اهواز، بلوار آزادگان (۲۴ متری)، بین شریف زاده و مصطفایی،ساختمان سدن، طبقه دوم، واحد ۱۵

شماره تماس:

۰۶۱۳۲۹۲۲۰۹۸

قیمت روز تن ماهی

مقالات مشابه

نوشتهٔ پیشین
بهترین تن ماهی ها برای فروش
نوشتهٔ بعدی
دریافت نمایندگی کنسرو تن ماهی در گرگان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست